بلاگ

فروشگاه اینترنتی نهادکالا

نهادکالا

باسلام

قبل از صحبت درباره فروشگاه اینترنتی نهادکالا به تحلیل درباره فروشگاه های اینترنتی میپردازیم همراه ما باشید……

فروشگاه اینترنتی چیست؟

می توان اینطور توضیح داد که در واقع فروشگاه اینترنتی یک وب سایت است که محصولات در بستر اینترنت برای فروش عرضه می شود؛ این محصولات می‌تواند فیزیکی یا مجازی باشد.
محصولات در دسته بندی‌های مشخص، بخش بندی شده اند و با انتخاب دسته بندی یا جستجوی محصول مشخص وارد صفحه محصول شده و اطلاعات مرتبط به آن محصول را به طور کامل مشاهده کرد. نظرات کاربران را پس از استفاده از آن محصول مورد مطالعه قرار داد و پس از آن اقدام به خرید کرد.

نهادکالا

انواع فروشگاه‌های اینترنتی

 فروشگاه کالای فیزیکی

اصطلاح انگلیسی فروشگاه کالای فیزیکی tangible shop می‌باشد؛ در این نوع فروشگاه‌ها محصولات به صورت فیزیکی عرضه میشود. یعنی محصولات همانند کلمه tangible قابل رویت است مانند خرید لپ تاپ، تلویزیون و … در این نوع فروشگاه کاربر پس از خرید محصول مورد علاقه خود از سوی فروشگاه اینترنتی مربوطه اعلانی مبنی بر آنکه محصول مورد نظر در تاریخ مشخص به دست شما خواهد رسید، دریافت می کند. کارمندان فروشگاه اینترنتی محصول مورد نظر کاربران را بسته بندی کرده و در تاریخ مشخص شده ارسال می‌کند.

 فروشگاه کالای مجازی

اصطلاح انگلیسی فروشگاه کالای مجازی Digital Shop می‌باشد. در این نوع فروشگاه تنها محصولات بصورت کاملاً مجازی فروخته می‌شود و به سایت‌هایی که کتاب الکترونیکی، فیلم‌های آموزشی، بازی‌های دیجیتال و … به فروش میرسد. در این نوع فروشگاه پس از خرید محصول مورد نظر لینک محصول خریداری شده برای خریدار ارسال می‌شود.

فروشگاه اینترنتی نهادکالا

نهادکالا

فروشگاه اینترنتی نهادکالا با ایده از دو فروشگاه اینترنتی دیجی کالا و ترب با توجه به وضعیت معیشتی مردم کالاهایی با کیفیت و همینطور مقرون به صرفه را در خود جای داده و همینطور مشتری میتواند با سهولت کالای خود را خرید کرده و به آسانی مبلغ آن را از طریق درگاه های اینترنتی با یکی از کارت های عضو شتاب خود پرداخت نماید، برای اینکه کالای مورد نظر مشتری هر چه سریع تر به دستش برسد فروشگاه اینترنتی نهادکالا چند روش حمل و نقل را در هنگام خرید معرفی کرده تا مشتری با توجه به آن روش ها به طور مثال(ارسال با اسنپ ویژه تهران و شهرستان هایی که سامانه اسنپ در آنها در جریان است، پست تیپاکس که نسبت به پست پیشتاز با کیفیت تر و سریع تر است، پست پیشتاز و همینطور پست سفارشی) که بنا به خواسته مشتری انتخاب میگردد تا هر چه سریع تر کالا به دست مشتری برسد.

مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی نهاد کالا

  •  مطالعه تمامی اطلاعات محصول قبل از خرید محصول
  •  صرفه جویی در زمان
  • راحتی در خرید محصول
  •  دریافت محصول به آسانی و درب منزل
  •  امکان پرداخت اینترنتی

چگونه می‌توانیم به فروشگاه اینترنتی اعتماد کنیم؟

 نماد اعتماد الکترونیکی

داشتن نماد اعتماد الکترونیکی برای فروشگاه‌های اینترنتی بسیار مهم است زیرا همانند جواز کسب و کار می‌باشد و در صورت اتفاق ناخوشایندی می‌توان از طریق نماد اعتماد الکترونیکی پیگیری کرد.

با تشکر مدیر محترم سایت فروشگاهی نهادکالا فروشگاهی به وسعت ایران زمین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *