بلاگ

رنو ساندرو جدید با قیمت 900 میلیون تومان در راه بازار ایران

رنو ساندرو جدید با قیمت 900 میلیون تومان در راه بازار ایران

ساندرو جدید پس از مدتها کش و قوس و تغییرات در طراحی و پیشرانه به بازار آمده و فروش بالایی داشته است.

به گزارش تحریریه، رنو ساندرو که در ابتدای لغو تحریم ها با شرط شرکت فرانسوی برای خرید تمام قطعات باقی مانده وارد بازار ایران شده بود در سال 2021 آخرین تغییرات خود را در نسل سوم تجربه کرد و به بازارهای کشورهای جهان سوم و اروپا عرضه شد که توانست فروش نسبتا خوبی هم داشته باشد.

این مدل در بازار اروپا در سال 2020 بیش از 167 هزار دستگاه فروش داشت که عمدتا در اروپای شرقی و ترکیه به دست آمد. در برزیل نیز بیش از 26 هزار دستگاه رنو ساندرو در سال 2020 به فروش رسید و آمار 2021 هنوز منتشر نشده است.

رنو ساندرو از تولیدات داچیا یکی از زیرمجموعه های شرکت رنو فرانسه می باشد که با قیمت نسبتا ارزان و امکانات اندک به بازار عرضه می شود. قیمت متوسط ساندرو حدود 10000 پوند است که معادل ریالی آن تقریبا 400 میلیون تومان می شود. در صورت آزاد شدن واردات، این مدل می تواند با حدود 900 میلیون تومان وارد بازار داخل شود.

در صورت احیای برجام در ماه آینده که احتمال آن بالا است، شرکت رنو به احتمال زیاد پیش از سایر رقبا وارد بازار ایران شده و به دلیل برند شدن نام ساندرو و ساندرو استپ وی در بازار داخل، این مدل به یکی از کاندیداهای نخست فروش تبدیل خواهد شد.

پایان/

۱۴ دی ۱۴۰۰ – ۱۳:۰۰
کد خبر: 15619

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *